Job 14 van 26


Report this listing

Solliciteren



Klantenbeheerder


Functie

Als klantenbeheerder speel je een cruciale rol in het zorgen voor een vlekkeloze verwerking van gegevens die van essentieel belang zijn voor de dossiers van zelfstandige ondernemers die bij ons sociaal verzekeringsfonds zijn aangesloten. Door de aansluiting en betaling van sociale bijdragen help je klanten rechten op te bouwen voor ziekte, invaliditeit, pensioen, en andere vormen van ondersteuning in moeilijkheden.

Verantwoordelijkheden:

  • Beheer van klantdossiers, inclusief voorbereiding, bijwerking en afsluiting.
  • Sorteren, distribueren, frankeren en registreren van briefwisseling.
  • Behandelen van e-mails en invoeren van documenten met aandacht voor lay-out.
  • Coderen en archiveren van professionele dossiers en vergaderverslagen.
  • Bijwerken van gegevens voor activiteitenopvolging zoals situatieoverzichten en resultaattabellen.
  • Klanten, leveranciers en bezoekers ontvangen en effectief oriënteren.
  • Noteren van boodschappen en vastleggen van afspraken.

Jouw profiel

  • Affiniteit met wetgeving.
  • Een bachelor/master diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Een goede kennis Nederlands en Frans.
  • Administratieve vaardigheden.
  • Klantgericht met sterke communicatieve vaardigheden.
  • Teamspeler met analytisch denkvermogen.
  • Flexibel, verantwoordelijk en resultaatgericht.
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren

Aanbod

  • Wij bieden een stabiele werkomgeving met een vast loon, eindejaarspremie, aangevuld met een groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques.
  • Je hebt de mogelijkheid om voltijds of 4/5 te werken, met een thuiswerkregeling na je opleidingsperiode in het kantoor te Brussel. We verwachten je 3 dagen op kantoor, maar de andere dagen mag je ervoor kiezen om vanuit huis te werken. Flexibiliteit staat centraal in ons aanbod.

Klinkt dit als de perfecte match voor jou? Laat het ons snel weten!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht